Konsten att få dina gäster att känna sig sedda och varför det är så viktigt!

290 kr

Denna 30 minuters kurs fokuserar på konsten att skapa en känsla av synlighet för dina gäster och varför det är avgörande för framgång inom kundservice. Lär dig praktiska strategier för att göra dina gäster känner sig sedda och uppskattade på ett autentiskt sätt. Priset är exklusive moms.

Beskrivning

Konsten att få dina gäster att känna sig sedda och varför det är så viktigt!

Kursen erbjuder inspelat material  på 30 min som kan användas vid valfri tidpunkt.
Perfekt för morgonmöten eller andra tillfällen när du behöver inspirera din personal med korta, kraftfulla inslag.

Är du osäker på vad du ska säga under ett klassiskt möte? Har något inträffat som påverkar din motivation? Då kan detta material vara din räddning. Ett inspelat avsnitt som ger din personal en välbehövlig energiboost.

OBS! Materialet är under produktion och kommer ta ett par dagar att levereras.
Materialet kommer att nås från Servinors hemsida och länk skickas ut så fort materialet är klart.

Priset är exklusive moms.

Recensioner

Det finns inga recensioner än.

Bli först med att recensera ”Konsten att få dina gäster att känna sig sedda och varför det är så viktigt!”

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *