Din varukorg är för närvarande tom!
Konsten att få dina gäster att känna sig sedda och varför det är så viktigt!
Denna 30 minuters kurs fokuserar på konsten att skapa en känsla av synlighet för dina gäster och varför det är avgörande för framgång inom kundservice. Lär dig praktiska strategier för att göra dina gäster känner sig sedda och uppskattade på ett autentiskt sätt. Priset är exklusive moms.
Beskrivning
Konsten att få dina gäster att känna sig sedda och varför det är så viktigt!
Kursen erbjuder inspelat material på 30 min som kan användas vid valfri tidpunkt.
Perfekt för morgonmöten eller andra tillfällen när du behöver inspirera din personal med korta, kraftfulla inslag.
Är du osäker på vad du ska säga under ett klassiskt möte? Har något inträffat som påverkar din motivation? Då kan detta material vara din räddning. Ett inspelat avsnitt som ger din personal en välbehövlig energiboost.
OBS! Materialet är under produktion och kommer ta ett par dagar att levereras.
Materialet kommer att nås från Servinors hemsida och länk skickas ut så fort materialet är klart.
Priset är exklusive moms.
Recensioner
Det finns inga recensioner än.